Gyorsan és egyszerűen, a hatékony fogászatért!
Tévhitek helyett, megoldás!
Számos tévhit kering a fogászati program váltással kapcsolatban, melyeket érdemes tisztázni! Sokan gondolják azt, hogy bonyolult áttérni új fogászati szoftverre, megszabadulni végre a részmegoldásoktól, vagy azt, hogy egyszerre több szoftvert kell használniuk, mert máshogy nem megoldható. Ez nem így van, könnyen megoldható a váltás és akár egy szoftverrel elvégezhetőek a feladatok. Nem kell tartani attól sem, hogy ez egy nagyon hosszú, elhúzódó folyamat. Valójában az adatok migrációja gyorsan megvalósul, egy rövid betanulási fázis után az új szoftver használata gördülékenyen fog menni.
Egy ingyenes bemutató keretében megismerheti a PlanMaster fogászati szoftver hatékonyságnövelő moduljait . Kérje most a bemutatónkat:
Jelek, amik arra utalnak, hogy fogászati szoftvert kell váltania!
Ahhoz, hogy biztosak legyünk abban, hogy fogászati szoftvert kell váltanunk, mindenek előtt keresni kell a csalhatatlan jeleket. Összegyűjtöttük azokat, amelyek ugyan nem bizonyító erejűek, de sokévnyi tapasztalatunk alapján erősen utalnak a váltás szükségességére.
Gyakori hibák
Ha sok a hiba a rendelőben, nem biztos, hogy a kollégák nem értik a feladatukat, azt is jelentheti, hogy a szoftver engedi a hibákat, nem hibabiztos. Egy jól fejlesztett fogászati szoftver nem engedi, hogy a felhasználók hibásan készítsenek el egy kezelési tervet, egy árajánlatot. A folyamaton végig viszik a felhasználót, minden szükséges lépést beiktatva, kizárva a hibázási lehetőséget.
Sok páciens nem jön el az időpontra
Több oka lehet annak, hogy a páciens nem jön el az előzetesen egyeztetett időpontra. – Ha például valaki azért kért időpontot a fogászatra, mert már egy ideje fájt a foga, vagy éppen aktuálisan elmúlt a fájdalom, ami néhány héttel korábban panaszt okozott, bizony megfeledkezhet róla, hogy egyeztetett időpontja van. Az emberek örülnek, ha telefonon és/vagy emailben emlékeztetjük őket, és persze el is jönnek a rendelésre. Másoknak közbejön valami, halaszthatatlan dolguk támad, ezért nem jelennek meg a rendelőben. Akár így, akár úgy, az értesítésekkel a páciensek jól járnak. Aki elfelejtette az időpontját, azért, aki pedig nem tud vagy nem akar megjelenni, az pedig a jóleső érzés miatt, hogy megüresedett időpontja nem marad kihasználatlanul a rendszerben, helyére azon nyomban behívnak valakit, akinek későbbre volt időpontja. Egy korszerű fogászati program tudja kezelni ezt a problémát, így téve a rendelőt még hatékonyabbá. Ha nem tudja ezt az Ön szoftvere, akkor ez is egy jel, hogy váltani kell.
Nagy a munkahelyi stressz
A munkahelyi stressz nem egyenesen arányos azzal, hogy mennyit kell dolgozni. A stressznek számos olyan oka is lehet, aminek semmi köze a szoftverünkhöz.
Ám megesik, hogy sok olyan értelmetlen feladatot kell ellátni, amit el lehetne kerülni, vagyis a program feleslegesen dolgoztat minket. Az EESZT adatszolgáltatást is lehet egyetlen egy gombnyomással elküldeni, vagy éppen újra bevinni az összes adatot. Egy hatékony szoftverben mindent csak egyszer kell begépelni. Stressz forrása lehet az is, ha az asszisztensnek egyszerre több feladatot kell ellátnia, státuszfelvételnél ilyenkor jöhet jól a hangvezérelt fogászati szoftver, ami nagy mértékben tud segíteni.
Csökken a profit
Ha a fogászat által használt szoftverben nincsenek hatékonyságnövelő modulok, akkor bizony az elmúlt években zajló bérnövekedéseket (asszisztensek, recepciósak bére) és bérleti díj árak növekedését megérezheti a praxis, akár a profit is csökkenhet. A bevételi oldalon pedig a konkurencia a nagy ellenfél, ugyanis a fogászati szolgáltatásban nagy árverseny van.
Lemaradás a konkurensekhez képest
Elképzelhető, hogy nem csökken a profit, viszont azt vesszük észre, hogy a konkurensek gyorsabban fejlődnek mellettünk, több orvos dolgozik már a rendelőben, több beteget tudnak ellátni. A kis kezeléseket kérő páciensekkel arányosan sok a munka, mert szinte mindent el kell végezni neki, mint a nagy kezelést kérő páciensnek, csak a számlán szereplő végösszeg kevesebb. Ezek a páciensek azonban nagyon költségérzékenyek, így megtartani akkor lehet őket, ha az ár/teljesítmény arány jó. Ebben tud segíteni egy automatizmusokkal rendelkező szoftver, ami gyorsítja a folyamatot. A nagyobb kezelések arányának növekedéséhez, pedig lépést kell tudni tartani a változó páciensigényekkel.
Nem tudunk lépést tartani a változó páciensigényekkel
Az elmúlt években a páciensek már az általuk kért kezelések ellátásán túl is igényelnek szolgáltatásokat, tanácsadást, edukációt. Szeretnék tudni, látni a rájuk váró kezelést (3D animációk), illetve kezelés után szívesen fogadják emailben és SMS-ben is az utóvizsgálatról az emlékeztetőt.(CRM) Ugyanígy a páciensek pozitívan értékelnek egy emailt fél évvel a kezelés után, egy egyedi ajánlatról fogfehérítésről vagy egyéb esztétikai kezelésről.
Ha a pácienseknek korszerű szolgáltatásokat tudjunk nyújtani, akkor megnyílik a tér arra, hogy növelhessünk szolgáltatási díjat. Ha a szoftverünk hatékonysága a munkák hatékonyságát javítja, akkor csökkenhetnek ráfordításaink, növekedhet a profit.
Most INGYEN bemutatjuk Önnek
a PlanMaster fogászati szoftvert!
A PlanMaster hivatalosan
EESZT akkreditált rendszer!
A PlanMaster fogászati szoftver egy hivatalosan EESZT akkreditált rendszer, amely megfelel a törvényi előírásoknak. A szoftver legfrisebb verziója 2019 novemberében kapta meg az akkreditációt.
Velünk valóban csak egy gombnyomás az adatszolgáltatás!
-
„Könnyű kezelhetőség és elérhetőség, gyorsabb adminisztráció. Számomra ezt nyújtja a PlanMaster, amit minden kollégámnak szívesen ajánlok."
- Dr. Makausz Gyula
-
„A páciens adatait, röntgenképeit egyszerűen tudom tárolni, és gyorsan meg is tudom tekinteni őket a PlanMasterben.”
- Dr. Sárossi Benedek
-
„Amióta elkezdtem használni a PlanMastert, sokkal rövidebb idő alatt el tudom magyarázni betegeimnek a kezeléseket.”
- Dr. Zöld Gábor
Köszönjük érdeklődését!
Kérjük adja meg elérhetőségét és ügyintézőnk
1 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsoaltot.
© 2020 PlanMaster. Minden jog fenntartva.